توالت سفری تاشو مدل Folding Toilet

ویژگی های محصول

  • شناسه کالا: 0105
  • ابعاد در حالت باز: 33×28×30 سانتی‌متر
  • وزن تقریبی: 1.7 کیلوگرم
  • تهیه شده از پلاستیک ABS
  • سبک، تاشو و کم حجم
  • دارای براکت مخصوص جهت قراردادن دستمال کاغذی لوله‌ای
  • قابل استفاده به عنوان سطل زباله، صندلی مقاوم و باکس ذخیره سازی

قیمت محصول

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

دسته بندی محصولات

طلایاب

جدیدترین ابزار های طلایابی

ابزار الات

جدید ترین ابزار آلات کار

ابزار کمپینگ

تمام ابزار مورد نیاز کمپینگ

آهنربا

انواع آهنربا در وزن های مختلف

شکار و ماهیگیری

انواع لوازم شکار و ماهیگیری

توالت سفری تاشو مدل Folding Toilet، یک وسیله کاربردی برای کمپینگ، سفرهای طبیعت‌گردی و حتی مواقع اضطراری است. طراحی تاشو آن باعث می‌شود که به راحتی در فضای کوچک قرار گیرد و حمل آن بسیار آسان باشد.

توالت سفری تاشو مدل Folding Toilet

  • ابعاد جمع و جور: این توالت سفری دارای ابعادی مناسب در حالت تاشده بوده و به راحتی در کیف یا صندوق عقب خودرو قرار می‌گیرد.
  • وزن سبک: به دلیل وزن کم، حمل آن برای انواع سفرها، چه پیاده‌روی‌های طولانی و چه کمپینگ‌های چند روزه، راحت است.
  • مواد باکیفیت: ساخته شده از پلاستیک مقاوم که تحمل وزن بالا را دارد و در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است.
  • سهولت در استفاده: نصب و استفاده از این محصول بسیار ساده و سریع است؛ به‌طوریکه نیازی به ابزار اضافی ندارد.

بهداشت و نظافت:

این توالت تاشو به همراه یک سطل مخصوص یا کیسه‌های بهداشتی ارائه می‌شود که تعویض آنها راحت است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که از آن در مکان‌های مختلف به صورت بهداشتی استفاده کنند.

ابعاد:

  • در حالت باز: 33×28×30 سانتی‌متر
  • در حالت جمع‌شده: 33×28×7 سانتی‌متر

وزن:

1.7 کیلوگرم

جنس:

پلاستیک ABS با کیفیت بالا که مقاومت و دوام مناسبی برای استفاده در شرایط مختلف سفر دارد.

کاربرد:

مناسب برای رفع نیازهای بهداشتی در سفر، کمپینگ، و موقعیت‌های اضطراری. طراحی آن به گونه‌ای است که برای استفاده در مکان‌های عمومی یا هنگام طبیعت‌گردی نیز مناسب باشد.

بررسی اجمالی :

این توالت سفری مناسب برای استفاده در توالت‌های عمومی است و به دلیل طراحی خاص، بدون نشت یا تراوش کار می‌کند، که حداکثر بهداشت و راحتی را فراهم می‌آورد. همچنین، جلوگیری از زانو درد با طراحی ارگونومیک آن، تجربه‌ای راحت‌تر را تضمین می‌کند. به علاوه، جلوگیری از ایجاد عفونت با رعایت بهداشت در هنگام استفاده، به شما امکان می‌دهد تا در هر شرایطی احساس آرامش داشته باشید.

براکت مخصوص برای قراردادن دستمال کاغذی لوله‌ای در این محصول تعبیه شده است و با قابلیت جا به جایی آسان، به دلیل وزن سبک و طراحی تاشو، این توالت سفری به‌راحتی در کیف یا کوله‌پشتی قرار می‌گیرد.

به دلیل طراحی سبک، تاشو و کم حجم، نه تنها برای نیازهای بهداشتی، بلکه می‌توان از آن به عنوان سطل زباله، صندلی مقاوم، و حتی باکس ذخیره‌سازی استفاده کرد. قابلیت شستشو نیز امکان استفاده مجدد و نگهداری بهداشتی محصول را فراهم می‌آورد، که آن را به یک وسیله چندمنظوره و کارآمد برای سفرها تبدیل کرده است.

اقلام همراه:

این توالت سفری تاشو مناسب برای استفاده در توالت‌های عمومی و شرایط سفر است، بدون نشت یا تراوش، که بهداشت و راحتی بالایی را تضمین می‌کند. طراحی ارگونومیک آن از ایجاد زانو درد جلوگیری کرده و با رعایت استانداردهای بهداشتی، مانع از ایجاد عفونت می‌شود. همچنین دارای براکت مخصوص برای قراردادن دستمال کاغذی لوله‌ای است. به دلیل وزن کم و طراحی تاشو، جابجایی آن بسیار آسان بوده و سبک و کم‌حجم است. این محصول قابلیت استفاده به عنوان سطل زباله، صندلی مقاوم و باکس ذخیره‌سازی را دارد و به راحتی قابل شستشو برای استفاده مجدد و نگهداری بهداشتی است. اقلام همراه این توالت شامل 12 پک خوشبو کننده، 15 عدد کیسه زباله و یک کیف مخصوص حمل می‌باشد که استفاده از آن را در شرایط مختلف آسان‌تر می‌کند.

ابعاد

در حالت باز: 33×28×30 سانتی‌متر , در حالت جمع شده: 33×28×7 سانتی‌متر

وزن

1.7 کیلوگرم

جنس

پلاستیک ABS

سایر توضیحات

مناسب برای توالت عمومی , بدون نشت یا تراوش , جلوگیری از ایجاد زانو درد , جلوگیری از ایجاد عفونت , دارای براکت مخصوص جهت قراردادن دستمال کاغذی لوله‌ای , دارای قابلیت جا به جایی آسان , سبک، تاشو و کم حجم , قابل استفاده به عنوان سطل زباله، صندلی مقاوم و باکس ذخیره سازی , قابل شستشو

رنگبندی

طوسی, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توالت سفری تاشو مدل Folding Toilet”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *